Optimizacija web stranica, sama fraza zvuči već misteriozno. Sigurno
ste pretraživali na internetu i svi imaju kao neke svoje tajne, svi pišu
isto, dele neke savete, a kriju pravu istinu. Istina je da tajne i ne
postoje, odnosno niko ih ne zna, pa čak ni zaposleni u Googlu. Pa hajde
da razrešimo neke misterije oko optimizacije web stranica i izrade web stranica.
Optimalna gustina ključnih reči je 2% -3%
Iako se ovaj mit vrti u krug već neko vreme, ja zaista ne verujem da je gustina
ključnih reči direktno u vezi sa optimizacijom web stranice. Međutim,
ako je gustina vaše ključne reči u rasponu od 10% ili više, možda ćete
morati da proverite zašto se ključne reči pojavljuju tako često. Da li
je to prirodno ili pokušavate da veštački napravite ključne reči
relevantne za stranicu? Ako je to prirodno, nemojte baš previše brinuti o
tome. Ako ne, ona vaš sajt pada, bitno je a sve bude prirodno..
Optimizacija web stranica i meta opis tag sa ključnim rečima
Pretraživači
poput Google-a ne koriste oznaku opis za rangiranje. Dobro je kada
želite da imate kontrolu nad onim što se prikazuje u rezultatima
pretrage i za upotrebljivost. Međutim, to nije garantovano da je 100%
sigurno da će tvoj opis biti prikazan. Video sam na svojim stranicama a
i na drugim sajtovima prikazanim sa drugim opisom koji je izvukao iz
moje stranice na osnovu upita.
Нема коментара:
Постави коментар